0 Prekės - 0

Trūksta € 79 iki nemokamo pristatymo Lietuvoje

Viso : 0

  • Atsiėmimas parduotuvėje - Nemokamai!
    Vilniuje, Kalvarijų g. 206
  • DPD Pick up
    DPD Pick up - 1,99 EUR
    Atsiimkite paštomate
  • DPD kurjeris
    DPD kurjeris - 3,99 EUR
    Pristatymas nurodytu adresu

DUK

DUK

1.   Kaip pirkti?

  • Išsirinkę norimą prekę, pasirinkite prekių kiekį bei savybes ir spauskite mygtuką „Į krepšelį“. Taip susidėkite visas norimas prekes į pirkinių krepšelį.
  • Atsidarę krepšelį pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdą, užpildykite privalomus laukus, susipažinkite su pirkimo taisyklėmis ir pažymėkite varnele, jeigu  sutinkate su jomis.
  • Būtinai patikrinkite ar užsakymo informacija suvesta teisingai ir patvirtinkite užsakymą.
  • Jei turite kokių nors klausimų ar kyla nesklandumų atliekant užsakymą, rašykite mums el. paštu: info@apolonas.lt arba skambinkite tel.  (8 6) 452 0993.

 

2.    Kiek laiko trunka užsakymo pristatymas?

Užsakymo pristatymo trukmė priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo:

  • Lietuvoje: prekės užsakytos iki 12:00 val. dažniausiai pristatomos sekančią darbo dieną. Prekės užsakytos po 12:00 val. pristatomos dar sekančią darbo dieną. Savaitgalį atlikti užsakymai pristatomi antradienį.
  • Užsienyje: prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas.

 

3. Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Lietuvoje

Prekių užsakymas iki 79,00 Eur Kurjerio paslaugomis – 3,95 Eur
Prekių užsakymas iki 79,00 Eur Į DPD paštomatus arba siuntų taškus – 2,95 Eur
Prekių užsakymas nuo 79,00 Eur NEMOKAMAS

VISOJE EUROPOJE

Prekių pristatymo kaina priklauso nuo pasirinktų prekių svorio. Sistema automatiškai paskaičiuos siuntimo kainą, pagal krepšelio prekes.

 

4. Kokie galimi prekių pristatymo būdai?

  • Kurjeriu. Užsakymą pristatys kurjeris, reikalinga nurodyti namų, darbo ar kitą adresą, kuriuo būnate darbo valandomis t. y. nuo 8 iki 17 val.
  • Į pasirinktą DPD paštomatą visoje Lietuvoje.
  • Į pasirinktą DPD siuntų tašką visoje Lietuvoje.
     

 

5. Kokie galimi atsiskaitymo būdai už prekių krepšelį ?

  • Bankinis pavedimas;
  • Paysera;
  • Grynais, tačiau tik pasirinkus pristatymą Lietuvoje: kurjeriu ar atsiimant prekes Apolono parduotuvėje;
  • Banko kortele, tačiau tik pasirinkus pristatymą Lietuvoje: kurjeriu, DPD paštomatą ir atsiimant prekes Apolono parduotuvėje.

 

6. Ar galima užsakytas prekes atsiimti fizinėje Apolono parduotuvėje?

Taip. Formuojant užsakymą pasirinkite atsiėmimą parduotuvėje. Prekes galėsite atsiimti Apolono pagrindinėje parduotuvėje: Kalvarijų g. 206, Vilnius.

 

7. Ar gali prekes atsiimti kitas žmogus?

Taip. Atvykus atsiimti užsakymo į fizinę Apolono parduotuvę, reikės pasakyti užsakymo numerį.

 

8. Kaip išsirinkti sau tinkamus papildus?

Kiekvienas žmogus yra skirtingas. Skiriasi ūgis, svoris, amžius, tikslas ir fizinis aktyvumas. Mūsų tikslas yra rekomenduoti Jums tinkamiausius maisto papildus, kad kuo greičiau pasiektumėte savo norimą tikslą. Jei nežinote, kurie papildai jums yra tinkamiausi, mes mielai jus pakonsultuosime:

  • Gyvai Apolono puslapyje (apačioje, dešinėje pusėje)
  • Facebook
  • El. paštu info@apolonas.lt
  • Telefonu (8 6) 452 0993

 

9. Ar siunčiate prekes į užsienį?

Taip. Formuojant užsakymą pasirinkite norimą prekių pristatymo šalį. Sistema taip pat automatiškai paskaičiuos siuntimo kainą, kuomet susidėsite norimas prekes į krepšelį.

 

10. Kur yra Apolono fizinė parduotuvė?

Kalvarijų g. 206, Vilnius.

Darbo laikas:

I-IV 10:00 – 19:00

V 10:00 – 18:00

VI 11:00 – 16:00

VII Nedirbame.

 

11. Kaip žinoti kada prekių užsakymas yra paruoštas atsiėmimui?

Apie atsiėmimui paruoštą užsakymą informuosime Jūsų nurodytu el. paštu. Jei per klaidą nurodėte blogą el. paštą, informuokite mus info@apolonas.lt arba (8 6) 452 0993.