DUK
1. Kaip pirkti?
1. Kaip pirkti?
- Išsirinkę norimą prekę, pasirinkite prekių kiekį bei savybes ir spauskite mygtuką „Į krepšelį“. Taip susidėkite visas norimas prekes į pirkinių krepšelį.
- Atsidarę krepšelį pasirinkite pristatymo ir apmokėjimo būdą, užpildykite privalomus laukus, susipažinkite su pirkimo taisyklėmis ir pažymėkite varnele, jeigu sutinkate su jomis.
- Būtinai patikrinkite ar užsakymo informacija suvesta teisingai ir patvirtinkite užsakymą.
- Jei turite kokių nors klausimų ar kyla nesklandumų atliekant užsakymą, rašykite mums el. paštu: info@apolonas.lt arba skambinkite tel. (8 6) 452 0993.
2. Kiek laiko trunka užsakymo pristatymas?
2. Kiek laiko trunka užsakymo pristatymas?
Užsakymo pristatymo trukmė priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo:
- Lietuvoje: prekės užsakytos iki 12:00 val. dažniausiai pristatomos sekančią darbo dieną. Prekės užsakytos po 12:00 val. pristatomos dar sekančią darbo dieną. Savaitgalį atlikti užsakymai pristatomi antradienį.
- Užsienyje: prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas.
3. Kiek kainuoja prekių pristatymas?
3. Kiek kainuoja prekių pristatymas?
Lietuvoje
Prekių užsakymas iki 79,00 Eur:
- Kurjerio paslaugomis – 3,99 Eur
- Į DPD paštomatus arba siuntų taškus – 1,99 Eur
Prekių užsakymas nuo 79,00 Eur - NEMOKAMAS
VISOJE EUROPOJE
Prekių pristatymo kaina priklauso nuo pasirinktų prekių svorio. Sistema automatiškai paskaičiuos siuntimo kainą, pagal krepšelio prekes.
Collapsible tab heading
Collapsible tab heading
Fill in the text content of the collapsible item here. You can provide details and explanation for the question here.
4. Kokie galimi prekių pristatymo būdai?
4. Kokie galimi prekių pristatymo būdai?
- Kurjeriu. Užsakymą pristatys kurjeris, reikalinga nurodyti namų, darbo ar kitą adresą, kuriuo būnate darbo valandomis t. y. nuo 8 iki 17 val.
- Į pasirinktą DPD paštomatą visoje Lietuvoje.
- Į pasirinktą DPD siuntų tašką visoje Lietuvoje.
5. Kokie galimi atsiskaitymo būdai už prekių krepšelį ?
5. Kokie galimi atsiskaitymo būdai už prekių krepšelį ?
- Elektronine bankininkyste;
- Bankiniu pavedimu (rankiniu būdu);
- Grynais, tačiau tik pasirinkus pristatymą Lietuvoje: kurjeriu, paštomate ar atsiimant prekes Apolono parduotuvėje;
- Banko kortele, Apple pay bei Google pay.
6. Ar galima užsakytas prekes atsiimti fizinėje Apolono parduotuvėje?
6. Ar galima užsakytas prekes atsiimti fizinėje Apolono parduotuvėje?
Taip. Formuojant užsakymą pasirinkite atsiėmimą parduotuvėje apmokėjimo lange. Prekes galėsite atsiimti Apolono pagrindinėje parduotuvėje: Pavilnionių g. 55, Vilnius (prekybos centro "Pašilaičiai" 1 aukštas).
7. Ar gali prekes atsiimti kitas žmogus?
7. Ar gali prekes atsiimti kitas žmogus?
Taip. Atvykus atsiimti užsakymo į fizinę Apolono parduotuvę, reikės pasakyti užsakymo numerį.
8. Kaip išsirinkti sau tinkamus papildus?
8. Kaip išsirinkti sau tinkamus papildus?
Kiekvienas žmogus yra skirtingas. Skiriasi ūgis, svoris, amžius, tikslas ir fizinis aktyvumas. Mūsų tikslas yra rekomenduoti Jums tinkamiausius maisto papildus, kad kuo greičiau pasiektumėte savo norimą tikslą. Jei nežinote, kurie papildai jums yra tinkamiausi, mes mielai jus pakonsultuosime:
- Gyvai Apolono puslapyje (apačioje, dešinėje pusėje)
- El. paštu info@apolonas.lt
- Telefonu +37064520993
9. Ar siunčiate prekes į užsienį?
9. Ar siunčiate prekes į užsienį?
Taip. Formuojant užsakymą pasirinkite norimą prekių pristatymo šalį. Sistema taip pat automatiškai paskaičiuos siuntimo kainą, kuomet susidėsite norimas prekes į krepšelį.
10. Kur yra Apolono fizinė parduotuvė?
10. Kur yra Apolono fizinė parduotuvė?
Pavilnionių g. 55, Vilnius (prekybos centro "Pašilaičiai" 1 aukštas).
Darbo laikas:
I-V 10:00 – 19:00
VI 10:00 – 16:00
VII Nedirbame.
11. Kaip žinoti kada prekių užsakymas yra paruoštas atsiėmimui?
11. Kaip žinoti kada prekių užsakymas yra paruoštas atsiėmimui?
Apie atsiėmimui paruoštą užsakymą informuosime Jūsų nurodytu el. paštu. Jei per klaidą nurodėte blogą el. paštą, informuokite mus info@apolonas.lt arba (8 6) 452 0993.